Followers

Tuesday 1 May 2012

MARI UPDATE HARI ANDA.....

Wah... dah berapa lama ek tak update blog ni. Dah dekat 3 bulan rupenyer. Buzy sungguh saya sekarang nih! hehehehehe.... Dalam tempoh 3 bulan bertapa tu, terlalu banyak yang saya selesaikan & hadapi. Kadang2 rasa nak pecah kepala gak memikirkannya. Fikir sahaja, jalan penyelesaian belum lagi tiba. Kalau nak cakap pasal merungut, hmmm.. dah berbakul2 dah merungut. Tapi saya kena think positif untuk memastikan segala2nya berjalan dengan lancar.

Eh..eh.. dah 2 hari saya tak sihat tau. Demam & selsema. Nak kata kena hujan, rasanya dah beberapa hari KL tak hujan. Agaknya selsema ni berjangkit dari anak saya yang kecik tu kot. Dia selsema dah dekat seminggu. Ubat pun dah nak abis dah. Cian kat hero korea saya tu....

Sejak akhir2 ni, saya menyibukkan diri dengan rakan lama yang saya jarang2 jumpa. Alhamdulillah, segala berjalan dengan naik sekali. Kami main masak2 di rumahnya dan menghabiskan masa dengan mengimbas kembali zaman2 persekolahan kami. Terasa cam nak sekolah semula! Semasa bersama meraka, saya terkenangkan seorang kawan lain yang dulunya kira baik la dengan saya. Kami seperti terputus kawan akibat hal perniagaan suami masing2. Saya tau yang saya ni bukanlah kawan yg baik & bagus sangat namun bila dia remove saya dari fb saya seperti kecil hati. Tapi tak apalah kan kalau orang tak mahu kawan dengan kita. Saya anggap dia tak kenal saya sepenuhnya. Saya cerminkan diri-sendiri, menilai di mana kekurangan diri... saya percaya sebagai manusia biasa saya tak mampu memuaskan hati semua orang. Biarlah dia cari kawan yang sesuai dengannya. 





No comments:

Post a Comment