Followers

Monday 26 December 2011

Drama Korea Yang Menjadi Kegilaanku!

Sape penah tgk drama Korea - Boys Over Flower? Saya percaye tentu anda akan tertarik dgn jalan ceritanyer, tertarik dgn kehenseman pelakon lelaki serta kecomelan pelakon wanitanyer. Tak lupe juga dgn lagu tema drama tersebut! Drama tu mmg best! Ntah brape kali saya ulang tengok.

Sebelum ni, saya mmg tak reti psal cite2 Korea ni. Tapi setelah Misz Pinky Eyes perkenalkan drama Personal taste, saya terus jatuh cinta. Bkn setakat jatuh cinta dgn drama tu, jatuh cinta gak dgn pelakonnyer iaitu Lee Min Ho. 


~ Lee Min Ho ~

Dari drama Personal Taste, saya diperkenalkan pula dgn drama Boys Over Flower ni. Rasanyer dlm banyak2 cite Korea, drama BOF ni la antara drama yg terbaik. Mmg tak rugi menontonnyer. Sekrg ni, saya masih lg mengikuti drama City Hunter. Masih lom abis tgk krn sibuk dgn keje. Bla ade free time jer dpt tonton....

So guys, kalu ade cite Korea yg best2 sila lah share dgn saya yer!

No comments:

Post a Comment